Ball Group

Ball Group

Modetøj til kvinder

Koncernen Ball Group er aktiv inden for både engros og detail og er specialiseret i mode for kvinder i str. 42-56 under brandet Zizzi.

Ball Group blev grundlagt i 1988. Axcel indtrådte i januar 2007 som hovedaktionær i virksomheden, der også tæller en række ledende medarbejdere.

Brandet Zizzi har været toneangivende inden for plusmoden siden 2000, og med over 120 butikker i Nordeuropa er Zizzi blandt de hurtigst voksende modemærker inden for international plus size-mode i Norden.

Zizzi ejer selv 70 butikker og tilbyder et komplet koncept med attraktive franchisemuligheder, hvor der ydes support til salg og indkøb, butiksaktiviteter, personaleuddannelse, marketing, PR og meget andet. Zizzi har desuden udviklet sit eget indretningskoncept for at skabe en langtidsholdbar og indbydende butiksidentitet.

Strategi

Axcels udviklingsstrategi er at udvide retail- og onlineaktiviteterne på de eksisterende markeder i kombination med at udbrede brandet i andre dele af Europa.

Ball Group

Hovedkontor
Danmark
Axcels investering
01-12-2007
Axcels ejerandel
92%
Omsætning
400 mio. DKK
EBITDA
7 mio. DKK
Medarbejdere
334
Ansvarlig partner
Asbjørn Mosgaard Hyldgaard
Adm. dir.
Kuno Kildetoft Mehlsen
Årsrapport
Download

Billedgalleri